neljapäev, 27. märts 2008

Kui tuleb pättust teha...

..on Siku alati mängus. Oli vaja minna Tallinna. Aga kuidas sa küsid end jälle töölt ära ja peale mida sa ütled oma vanematele? Saigi siis välja mõeldud plaan. Kodus teava kõik, et olen tööl ja peale seda sõbraga väljas. Tööl aga arvatakse, et olen kodus haige. Plaan iseenesest päris hea, kas pole?! Plaan olemas, tuleb see siis ka teoks teha. Esmaspäeval tundus kõik väga hea. Teisipäeval hakkasin esimesed komistuskivid mu teele veerema. Pidin asendama üht töökaaslast ( üheks päevaks haiguslehte ei nõuta, aga kui teist ka asendama pean siis ei tea mida oodata). Närv juba päris must, mida teha!!! Kolmapäeval tuli siis mängida haiget. Kerge soojendus neljapäevaks. Siks loomulikult ei põdend üldse, kuna ta teadis, et mul päris hea näitlemis oskus(koolis sai ikka päris tihti "haige" oldud). Nii saigi mängitud-pea käis ringi, kõht oli korrast ära ja mida kõike veel. Mulle anti päris palju rahu sel päeval. Koju minekul sooviti ilusat paranemis ja " Homme näeme!" =) HA ha. Neljapäeval saigi siis hommikul ülemusele helistatud. Tema loomulikult ei võtnud kõnet vastu, sai siis töökaaslasele helistatud ja olidki asjad ajatud. Tallinn mnt. tuli võtta kütust. Keda ma seal aga näen-üks töökaaslastest, jäi vaid üle end peita päikesesirmi taha. Läks õnneks. Kõik tundus juba päris ilus-päike paistis, sõit oli mõnus.Siis jõudsime aga Aresse, lund sajab nii, et järgmist autot ei näe(autol olid suvekummid all (; ) . Aga seegi oht möödus kiiresti-päike tuli mõne aja pärast taas välja. Tallinnas oli kõik hästi. Tagasi tulime koos Lauriga. Olime siis bussi istund, kui vaatan bussile tuleb sama töökaaslase tütar kelle eest olin end hommikul peitnud. No tore on. Õnneks istusime me üksteisest kaugel ja ei puutunud kuidagi kokku. Lõpuks oli meie üritus siiski korda läinud. (Y)





Nüüd räägime natuke liinibussidest, nende ustest ja minust seal vahel! Mis toimub? Mind on jäetud juba kolm korda sinna vahele. Ma ei saa aru. Olen ma siis tõesti nii pisike, et mind ei nähta? Esimesel kahel korral ei tahetud mind bussi lasta, viimane kord aga ei tahetud mind enam välja lasta. Mina ei mõista! :/



PS! Tänasest võib mind aga liigitada elupäästjate ridadesse ;)

Kommentaare ei ole: