pühapäev, 6. märts 2011

Edukalt nädal läbitud.

Kõik sai alguse teisipäeva hommikul, kui nad siis sealt tulid ja nad võtsid mult kõik selle ära...
Ei tegelt, ärkasin hommikul ja kurk oli mega valus ja pea valutas ja kõik liigesed valutasid. Pidin veel eksamiks ka õppima. Ei tulnd väga välja midagi. Teisipäeval vastu kolmapäeval nägin ööotsa hallukaid kuidas üks tekk lubab mu magaga ja teine ei luba ja siis pidin aru saama kummas unes ma peaksin olema, et reaalselt magada saada. Ommikul ärkasin oli 38.6 palavik ja eksamile minek. see läks iseenesest hästi. Siis koju tagasi ja magama. Ülejäänud päevad vegeteerisin samamoodi. Midagi vaadata ei saanud, sest silmad olid pahupidi peas. Kati tegi mulle mannaputru ja andis mulle ravimeid. Reede vastu laupäeva keetsin öösel omale vett, et kõrva soojendada, läksin siis voodi tagasi ja keerasin pudeli frotee rätti. Üks koht jäi aga ilmselt paljaks kuna ükshetk ärkasin öösel ja käsi valutas hirmsasti. Hommikul ärgates oli käsi kõrbend. Siis suutsin eile veel telefonile PUKi peale saada. Katit polnd ka kodus. Msnis kirjutasin Laskale, et ta helistaks Katile. Ta siis helistas ja ütles et ta msni tuleks. A ma loll olin unustand et tal polnd seal netti kus ta oli. No Kati oli siis luband mulle helistada. FAIL! Kati oli muidugi kiiruga koju jooksnud. Uksest sisse astused küsis kohe et mis juhtus :D. Siis saime tema telefoni abiga minu oma ka lahti. Kati tegi eile mulle praesibulat väikese kartulipudruga. Ja muffineid.
Täna peaks veel haige olema, aga peab pesu pesema ja vaikselt asju pakkima.
Olge head ja ärge haigeks jääge. Jube sitt on!

Kommentaare ei ole: